onsdag 21 juli 2010

Onsdag, bara a few days left now!!! Jobbade mandag och tisdag denna vecka. Igar var jag och gjorde lite slingor i haret och klippte topparna. Jag har ocksa tagit hundarna till veterinaren och de har fatt sprutor och Pixie behovde sovas och fa lazer treatment pa hennes tander. De fick aven euro chip insatta sa de ar redo att flyttas overseas om jag far som jag vill. Man kan alltid hoppas.

I sondags sa hade min sondags skole klass i kyrkan en overrasknings fest for mig. Fick jatte fina blommor, (kort nedan). Ikvall sa ska de ha ett party i den andra kyrkan jag gar till pa onsdags kvallar. Och pa lordag sa har vi dubbel party hos Farfar Mike.

De andra tre bilderna ar pa utmattade bebisar. De var nap time och de var utslagna.











2 kommentarer:

mamma sa...

så himla söta..men hur ligger jimmy???okej han grabb...

Puss o kram mamma

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Hej igen!
Vad spännande det låter..Jag undrar oxå om du är amerikansk medborgare?Hur funderar du om du blir skickad overseas?Till Irak eller Afghanistan? Jag har själv tjänstgjort i Afghanistan och mina tjejer var då 3 och 6 år..Jag tycker du är modig som gör detta för din familj för när jag läste din blogg så förstår jag att ni kämpar då ni ej har någon sjukförsäkring..det måste vara superjobbigt..Att jobba inom AF i Sverige är helt olikt det du ska ge dig in i..när jag var aktiv så sökte man till utlandstjänster men just nu pågår en debatt om att alla ska ha inskrivit i sitt kontrakt att de ska kunna sändas utomlands..Kanske du kan få en post i Europa?;-)Närmre Sverige:-)
Om du vill kan vi maila istället; zzat2005@gmail.com Tycker det är så kul att ha fått kontakt med en tjej som väljer det militära och oxå är gift med icke-svensk.
Hoppas du får en fin dag, Mia