måndag 26 juli 2010

Nu bar det av!

Imorgon sa aker jag till Texas. Sitter pa hotellet just nu och vantar pa att Jacob ska komma och vi ska ga ut och ata, jag sa hejda till memphis igar, de var har pa kvallen och at. Tiden har gatt sa himla fort och jag hoppas verkligen att dem nasta 9 veckorna gar lika fort sa jag far traffa min lillfis igen. Kommer sakna han sa mycket.

Har varit uppe sen 4.45am imorse och sa kommer det vara i 9 veckor framat. De ska bli tufft! Hoppas jag kan ga ner lite extra i vikt, det vore nat.


Om nagon vill skicka brev till mig medans jag ar pa traning, sa ska jacob posta min adress pa facrebook som du kan skicka endast brev till, inga paket eller sa. Man kan skicka kort och brev men inget annat. Alltid kul att lasa brev nar man inte far ha kontakt med omvarlden pa nagot annat satt.

Sa nu blir det inga fler inlagg pa over 2 manader. See u guys when I'm back!

1 kommentar:

Caroline sa...

Kör hårt!
Kram!