torsdag 15 juli 2010

Oj Oj Oj

Nu ar det bara nagra dagar kvar...Har borjat packa. Maste packa bade min basic training vaska plus en vaska som Jacob tar med sig nar jag tar examen som ska komma med mig till Tech School. Maste tanka pa vad det ar for vader i Texas i september och till slutet pa December.

Jobbar pa mandag och tisdag. Lite extra pengar sa jag kan fixa haret pa tisdag eftermiddag. Har da en tid hos frissan. Ska farga lite och klippa topparna. Denna fredag maste jag ta Pixie till veterinaren och gora laser treatment pa hennes tander. Hos har en del plack och om det inte tas bort kan hon fa infektion i kroppen. Hundarna har aven fatt id markning och rabies och alla andra sprutor de behover. Sa blir vi skickade overseas sa fattas det bara att gora ett prov pa rabies spruta, battre att vara forbered an att sta dar i slut andan och maste lamna hundarna kvar eller satta i karantan.

Nasta lordag sa har vi ett kalas for Memphis som fyller 3 nar jag ar borta och avskeds party for mig.

Idag maste det stadas. Bada hundarna och fixa tvatt.

1 kommentar:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Hej!
Snubblade in på din blogg av en slump och blir nog kvar;-)
Är fd kapten i svenska flygvapnet och tycker det ska bli skoj att följa din väg in i amerikanska..Jag förstår inte riktigt systemet-ska du utbildas till syrra i några månader och sedan inte göra mer för AF?Eller har du skrivit kontrakt och ska stanna några år i utbyte mot utbildning? Många frågor:-)
Ha det bäst, min blogg hittar du här: www.vikingjoddlare.blogspot.com
Mia