lördag 8 februari 2014

Strep Throat

Förra helgen var det super Bowl. Jag och Hannah gick till Tilted Quilt en bar i stan (Denver). Tyvärr så förlorade vårat lag Broncos. 

Resten av veckan har det varit mycket. Hade en stor inspektion på jobbet hela veckan, stressigt. Började tillbaka med träningen i måndags, mitt knä gör lite ont fortfarande men känns mycket bättre. Jag gjorde klart en klass i skolan så nu till nästa. Och nu måste jag skriva fyra uppsatser, usch vad jag ogillar uppsatser. Jag har varit ganska trött denna vecka och i torsdags så började det kännas som jag hade något som satt fast i halsen. Typ som när popcorn fastnar. På fredagen så kändes det fortfarande likadant. Så jag tog ett Strep test och det var positivt. Min doktor tog en titt på halsen och jag har Strep Throat. Blir hemskickad så jag inte smittar all andra på jobbet också. Har aldrig haft Strep förut. Men det är hel konstigt. Jag har ingen feber eller att det gör ont. Det känns bara som något sitter fast i halsen och det är irriterande. Men jag är glad att jag inte mår så dåligt och har ont. Hoppas nu medicinen kan ta hand om det. 

Min gluten fria diet har gått väldigt bra. Två veckor nu utan gluten och det känns mycket bättre. 

Gluten fri mat. Mycket grönsaker. 
Satt barnvakt åt Jayden förra lördagen. 
Jag och Hannah på Tilted Quilt. 
Vi förlorade, ledsna ansikten. Lol
Och min snuskiga hals. 

Inga kommentarer: