torsdag 20 februari 2014

Lång helg

Vi var lediga fre-mån förra helgen super skönt. Fick man vila upp sig lite. I fredags på alla hjärtans dag så åt jag lunch med Kandis på ett sushi ställe. Innan det gick vi och shoppade lite. Sen på kvällen åkte jag hem till Tina och åt god middag och drack Tickled Pink, super god drink. På lördagen tog jag det lugnt hela dagen. På söndagen så åkte jag till home depot och köpte dörr handtag till dörrarna hemma och till köks luckorna. Så fixade med det hela dagen. På måndagen blev det lunch med Kandis på Denver biscuit company sen hem och fortsatte med att fixa hemma. Nu är det redan torsdag kväll. Tiden går ju så himla fort. Imorgon ska jag kanske sitta barnvakt, lördag ska jag spendera med Marshal, söndag ska jag köra i ett Gokart race super kul ju!! Och så får vi inte glömma att jag måste plugga tyvärr. Alltid nåt tråkigt ska man hinna med. 
En av ingredienserna i Tickled Pink. 
Memphis växer så fort ju. Jag Missar så mycket. 
Sushi så himla gott!!
Tickled Pink och mina blommor jag fick på alla hjärtans dag. 
Jag och Tina
När jag åkte skidor med tjejerna några veckor sen. 
Jag och Kandis på Denver biscuit company. 
Min biscuit. Ska ju egentligen inte äta gluten längre men ibland måste man unna sig. 
Nya dörr handtag. 
Idag blir det lite torsdags mys med blåbärs tårta från Ikea :)

Inga kommentarer: