måndag 13 januari 2014

Vilken helg

I fredags gjorde jag ingenting utom tittade på sex and the city hela kvällen. På lördagen var det dags för hår salongen igen. Sen var jag till Denver ZOO med Kandis och hennes barn. Det var en gratis dag. På kvällen så blev det Elway's restaurang i Cherry Creek. Gud vad god mat och klassigt ställe. Nicole (ex sister in law) kom med tre kompisar och jag mötte dem på restaurangen. Efter middagen så åkte vi till Brown Palace i Denver, det är en cigar bar. Och efter det till en strippklubb haha. Upp söndag morgon och vi åkte till Brooklyn Bar åt lunch och tittade på 49ers beat panthers. Sen till mile high stadium och såg Broncos matchen. Var helt slut igår kväll och känner mig ganska så trött idag också. 

På fredag så ska jag och Hannah gå och se en basketboll match. 

Love Cats!!!
Köpte en ny snuggle Buddy också på Zoo:et. 
Jag och Nicole på Brown Palace. 
Broncos playoff game :)
På matchen. 

Jag och Kandis på Denver ZOO. 







Inga kommentarer: