söndag 22 september 2013

Ok då var det söndag eftermiddag igen

Så i fredags var jag ju barnvakt. Sen efter det åkte jag hem till Christina och vi tittade på mean girls. Tre andra personer var där också. Lördag morgon åkte jag och träffade Hannah på Movie Tavern och såg Prisoners, var väl sådär bra. De serverar frukost på morgonen där medans man tittar på bion. Skit bra och billigt. Sen åkte jag hem tog en liten nap och sen pluggade jag. Klar med en klass nu. Fick A i den klassen :) Sen på kvällen åkte jag på en dejt. Efter dejten så hann jag knappt köra iväg från restaurangen innan killen skickar sms och frågar om jag vill vara "friends with benefits" haha seriously!!! Jaja, idioter finns det ju. Idag har jag varit ute i trädgården och fixat. Framsidan är klar för vintern nu i alla fall. Åkte också till CrossFit och tränade. Gjorde squat cleans och muscle snatches idag i 40 minuter. Kommer ha sån träningsvärk imorgon. Kan redan känna av det. Tvättat och ska plugga lite innan jag åker på dejt med Mike. Får se hur det går med honom. Han verkar hyfsat smart och mogen. Men man vet ju aldrig först man träffat nån och jag har ju haft sån otur hittills. 


Inga kommentarer: