fredag 20 september 2013

Barnvakt


Sitter barnvakt idag åt en kompis. Liten bebis och en tvååring. Det är äntligen helg :)

Ville åka till Vegas i november. Men kompisen jag skulle åka med kan inte åka längre hon ska iväg på träning i 7 månader. Kan inte hitta nån annan som vill åka :( Får väl åka själv. 

Jag älskar Donuts. Har fått Donuts två dagar denna vecka på jobbet. Någon vill att jag ska bli tjock haha!!

En jobbar kompis odlar gurkor så fick två att ta hem, dem är gigantiska och goda. 

Var på CrossFit för första gången igårkväll. Jag trodde jag var vältränad men CrossFit kicked My ass. Jag har träningsvärk som sjutton i axlarna och upper back. Men kommer verkligen gå tillbaka antagligen redan på söndag. 





Mina djur är allt för söta. Här om dagen fick jag en mus i present. 





Inga kommentarer: