onsdag 3 juli 2013

Vegas


Har varit fullt upp på sista tiden så har inte hunnit uppdatera bloggen på ett tag. 

Vad har hänt sen sist. Åkte till Vegas för en lång helg. Hade det bra faktiskt. Vill åka tillbaka finns så mycket mer att se som jag inte hann göra. Det blev mycket pool tid och vi gick ut och partajade på kvällarna. Träffade en kille i Vegas, av alla ställen haha. Det värsta med det är att han bor i LA. Han kommer hit och hälsar på om en vecka och stannar en vecka. Vi får se vad det leder till. Vi pratar på Skype en hel del och det hela känns väldigt bra, men men vi får väl se som sagt. 

Har börjat min speech klass nu och mina två första exams så fick jag A på :) Nu måste jag göra 5st speeches, inte det roligaste. 

Min inneboende har det funkat super med, kunde inte fått en bättre, she is really the best!!! 

Super stressigt på jobbet, vi har förlorat så många. Många som slutat och folk som har flyttat till ny bas. 

Nu bild bomb. 
Första drinken på torsdagen. En Skinny Dipping 32oz
Me and Nicole vid poolen första dagen. 
Hotell rummet
View från hotell rummet. 
Surrender Night Club. 
Me and Shawn at Surrender night club in Vegas. (Det var ett pool party kind of thing). 
Jag och Nicole åkte limo andra dagen med en bachelor grupp. Vi följde med dem på middag. 
Jag drack en side car på middagen, usch vad äcklig den var. 
Side Car 
Bild tagen från Planet hollywood's pool area. Det var på Planet Hollywood i poolen jag träffade Shawn, min första dag i Vegas. Jag och Nicole satte oss ner på pool kanten och råkade splash vatten i två killars dricka som stod lite längre bort, haha. Det var Shawn och hans kompis så de vänder sig om för att se vad som pågick. Och det var så det började, lol. 
Bellagio hotell (det stora). 
Lördag kväll på väg till Haze night club. 
Haze Night Club

VIP bord och bottle services gratis hela kvällen på Haze. 
Dem hade go go dancers också. 
Paris hotel. 
M&M butik med alla smaker. Köpte mig en stor påse och den var uppkäkad på typ tre dar, mums :)
Jag och Shawn i Coca cola butiken. 
Knasig bild. 
Första dagen, i poolen på Planet Hollywood. 
Skinny Dipping drinks och mina ben :)

Slut på Vegas bilder nu till andra bilder. 
Hade stygn träning förra veckan. I did awesome!!!
Jag och Lesley på jobb picknick. 
Målade ansiktet på picknicken :)
Pixie and Jimmy Dean cuddling. 
I år fick jag många rosor på busken. 
Önskar gräset kunde vara grönt, det vattnas men är så torrt och varmt här att det inte hjälper. Och vi får endast vattna på onsdagar och söndagar. 
Nya bilder på Rev. 

Massa bilder blev det. 





 





























Inga kommentarer: