måndag 8 juli 2013

Lång helg

Gud va skönt det har varit med en lång helg. Vi hade 4th of July i torsdags så vi fick den dagen ledigt och fredagen så fyra dagar gratis ledighet inte illa. 

I onsdags gick jag och Lesley på en reggae show, såg Stick Figure. Helt ok show faktiskt. 


På torsdagen så var det 4th of July och jag och Lesley åkte till Boulder och tittade på fyrverkerier. 
Dem hade en Buffalo där också. Deras maskot. 

På fredagen åkte jag och Lesley till Aurora reservoir,  där har dem en sjö och en strand. Så vi låg och solade. 

På lördagen så hade katten ett veterinär besök sitt årliga, hon både kissade och bajsade i buren, måste man bli så nervös som katt. Sen åkte vi och sa hej till SSgt Ball på flygplatsen som kom tillbaka från en 6 månaders deployment in Afghanistan. 
Maten jag åt på baren, cheese fries and wings och fried cheesecake, mums!!


På kvällen gick jag och Lesley till en bar och tittade på UFC fighten mellan Silva and Weidman. 
Söndag solade jag lite igen och sen lite shopping. Åkte till buckle köpte nya Capri jeans (byxorna är storlek 27, har inte kunnat ha den storleken sen gymnasiet. Träningen ger resultat) och en tröja och sen IKEA för att köpa svensk mat :)













 



Inga kommentarer: