måndag 12 januari 2009

Uppsats

Da har jag suttit hela formiddagen och skrivit pa sista engelska uppsatsen som maste vara inlamnad innan fredag. Har hittills skrivit 550 ord, maste vara runt 900-1200ord. Sa maste skriva lite till, men just nu ar hjarna pa break. Detta handlar min uppsats om:
Most businesses now say that no one can smoke in any of their offices. Many local governments have banned smoking in all public places. What is your position on such bans and why?

Lindsey gick hem tidigt idag, kanns konstigt nar jag inte har Red langre att ta hand om. Blir lite tomt. Skulle behova ta hand om tvatten, ska nog ta och ga och gora det. Och sen ga ner i kallaren/garaget och stada ur lite. For snart kommer ju flytt gubbarna och hamtar vara prylar, sa lika bra att borja rensa ut saker och ting. Dags att satta igang med tvatten da.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nåt som är bra med att flytta; att man får rensa och slänga saker man samlat på sig. :D

Hur många personer handlar ni åt? Denna vecka hade jag tur med shopping notan. Jag använder mest grejer som vi har i frysen osv. Vi handlar väl för 250-300 dollar per månad vanligtvis.

Anonym sa...

Ok. Mat är väl dyrare för att ni bor på en ö. Det är likadant på Hawaii. Allt är apdyrt där.
Vart är det ni ska flytta till igen? Florida?

Anonym sa...

Georgia var det ja.

Nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs senare Isabell. :)
Gonatt.