söndag 11 januari 2009

Leka i snon

Idag har vi varit ute och lekt i snön Vi åkte pulka och gick på en promenad. Vi skottade sno och plogade garage uppfarten.

Hade ju ett pampered chef party ocksa. Det var riktigt trevligt. Älskar pampered chef, alla deras saker ar sa bra. Man måste ha deras saker i koket om man vill vara en bra kock, verkligen vart pengarna. Highly recommended. Om du bor i USA och vill kopa nagot fran dem ga in har: http://www.pamperedchef.biz/rebeccamartines och tryck pa order products och sen skriv in mitt namn pa host. Isabell Phillips. Man kan bestalla med mitt namn till den 15 Januari. Bestaller man varor over $60 dollar far man aven ett Small Bamboo Spoon Set pa kopet. Jag kopte ett par forra partyt jag var pa och jag anvander dem hela tiden, jatte smidiga.

Nu ska har tittas pa Desperate Housewives och ata lite Caramel Brownies som vi bakade idag.








2 kommentarer:

Crazy mamma sa...

Men jag är så rädd att hon ska ta sig ur sängen sin, eller fastna med benen, vilket hon har gjort förut. Hon sover i jättekonstiga positioner. Men jag ska definitivt prova det. Jag behöver min skönhetssömn :D

Anonym sa...

Ja visst är han? :D Han sover aldrig så längre, inte själv åtminstone, men i bland ligger han i min famn och sover så.