tisdag 30 december 2008

Tre valpar kvar!

Idag salde vi tjej valpen. Vi ska ju fortfarande ha kvar henne tre veckor till, men dem som ska kopa henne la ner en handpenning pa henne. Sa nu ar det bara tre hanar kvar.

Nu ska vi till gymmet, Memphis tycker om att spela basket. Man far ju lyfta upp han till korgen, men han tycker det ar jatte kul. Jag ska sola och kanske cykla. Ikvall ska jag ta ett langt och varmt skumbad, I need some peace and quiet. Ligga och lasa, det har jag inte kunnat gora pa jatte lange. Har ju behovt lasa sa mycket skolarbeten, men nu har jag bara tva uppsatser kvar att gora sa da kan jag gatt unna mig en "riktigt" bok att lasa. En dag kvar sen borjar ett nytt ar! Hur ska nasta ar bli??? Blir nog inge nyarsloften for min del, kan ju aldrig halla dem anda. Ar mycket att se fram emot nasta ar. Brorsan blir pappa, jag blir da faster. familjen kommer over pa besok. Vi flyttar. Memphis borjar prata forhoppningsvis...

3 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Gott nytt 2009!

Anonym sa...

Hoppas ni får ett fantastiskt 2009! Kram Madde och Abigail :)

Crazy mamma sa...

Gott nytt år i efterskott. Är du gravid? ;) lol. Hoppas ni hade en trevlig kväll. Jag slocknade runt 11, haha.