söndag 28 december 2008

Året som (nästan) gått 2008




- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Det gjorde jag sakert, men kan inte komma pa nagot speciellt just nu.. Kom pa en sak, var med i Turkey Shot,
- Höll du några av dina nyårslöften?
Kom inte ens ihag var jag trodde jag skulle kunna halla detta ar, funkar ju aldrig anda...
- Dog någon som stod dig nära?
Nej, men nara andra slaktingar.
- Vilka länder besökte du?
Lower 48, maste ju raknas som ett annat land...
- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Ett "riktigt" jobb. Saknar en kissekatt, men kommer nog inte skaffa nan. Jacob ar inte sa fortjust i katter.
- Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Memphis ett arsdag, ar nog ett av dem.
- Vad var din största framgång 2008?
Att jag borjade pa college.
- Största misstaget du gjort?
Att jag sa upp mitt jobb pa Teen Centret, men anda inte. Kopte skrutt huset.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, inte vad jag kommer ihag. Sjuk har jag val varit, men inte som jag kommer ihag.
- Bästa köpet?
Maste val vara Pixie da.
- Vad spenderade du mest pengar på?
Memphis och sa kopte vi ju hus.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick traffa familjen forra januari i florida och min semester i hostas.
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Whatever you want, with T.I. Britney Spears nya latar.
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varit en del trakigheter men ocksa en del bra saker. Sa bade och.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat.
- Hur tillbringade du julen?
Hemma och slappade. Dagen innan var vi pa julmiddag hos Brown.
- Blev du kär i år?
Blir man inte alltid lite sma kar i allt mojligt??
- Hur många förhållanden?
Gift, sa bara ett detta ar.
- Favoritprogram på tv?
Manga.
- Bästa boken du läste i år?
Har inte varit manga detta ar. Har varit sa mycket annat som jag behovt lasa for skolan.
- Största musikaliska upptäckten?
???
- Något du önskade dig och fick?
ett hus
- Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jobbade och gick ut och at med clenendenen och brown pa Henry's
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Japp, men det tanker jag inte ta upp har.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mjukis byxor for hela slanten, har ju gatt hemma hela dagarna. Sa varfor ha nagot annat pa sig.
- Vad fick dig att må bra?
Se att min son ar glad, det betyder mest.
- Vem saknade du?
Jag saknar närmaste familj och vänner i Sverige hemskt mycket.
- De bästa nya människorna du träffade?
Inte manga du, de flesta kan ga och hanga sig om jag fick bestamma..
- Årets sötaste?
Maste vara min egen lilla bebis..
- Årets hetaste?
Finns val en del skadisar som man draglar efter nar man tittar pa film.

- Årets största kärlek?
Memphis!
- Årets besvikelse?
Många och sekretessbelagda.
- Årets bästa?
Semestern
- Årets snällaste?
Svarmor

Inga kommentarer: