söndag 19 oktober 2008

Pumpkins

Igar sa akte vi till en Harvest Festival och kopte en pumpa. Sa idag ska den karvas.












Gick pa en Fitness expo. Dar testade jag mitt cholestrol, och det var bra. Testade aven mitt body fat och det kom ut bra ocksa, sa jag ar healthy. Och tog aven flu shots, bade Memphis och jag. Memphis var jatte duktig och markte inte ens att hon tog sprutan.


Pa kvallen sa gick jag pa auktion, jatte kul. Massa roliga saker att bjuda pa. Jag vann en hundvaska. Jatte fin. Tydligen vard ca 70 dollar, fick den for 21 dollar.

Idag sa har Memphis en doktors appointment, for att titta sa hans oron ar bra efter oron inflammationen. Och sa ska vi handla mat och vika tvatt. Har varit en busy helg. Och imorgon ar det redan Mandag. Nasta helg sa ska jag pa ett nytt pamperedchef party, da ska det kopas nytt porslin. Det pagar massa olika party's har hela tiden.

Inga kommentarer: