måndag 20 oktober 2008

Mandag redan!

Jag hann aldrig karva pumpan. Far se om jag har tid med det idag.

Memphis ar fri fran oron inflammationen nu, skont. Han ar 36 inches tall och vager 26.03lbs. Stora killen...

Vi akte till Walmart efter doktorn och shoppade lite. Sen akte vi och handlade mat. Gud vad mycket det blev, over 250 dollar. Vi hade det nastan tomt hemma. Sen far det hem och jag behovde plugga. Forsoker att skriva tva olika uppsatser pa engelska och det ar inte det lattaste vill jag saga. Tycker det ar svart pa Svenska, sa tankt dig da pa Engelska. Och det ar inga fria uppsatser, man maste skriva efter instruktionern, sa det ar annu svarare. Mitt betyg for denna termin har gatt ner, p.g.a uppsatserna. Fick inget bra betyg pa den forsta uppsatsen jag lamnade in, sa det sankte mitt betyg. Usch.. Galler att gora bra ifran sig pa resten.

Inga kommentarer: