lördag 25 oktober 2008

Prenumera

Gick inte i sangs forst klockan 3 imorse. Chattade med en kompis och lillebrorsan och sen tittade pa TV. Gick upp 8 imorse, sa fick inte manga timmars somn. Far se hur detta kommer ga.

Om man vill ha ett mail varje gang jag uppdaterat sidan, (skrivit nagot nytt), tryck pa prenumera pa blogg i vanstra spalten. Kan inte se vem som prenumerar bara hur manga som gor det. Sa ar du inne och vill vara anonym kan du fortfarande vara det.

Nu maste jag satta igang och gora mig i ordning. Har ju en liten att kla pa ocksa, sa det blir ju nastan dubbla tid att gora sig i ordning. Ska forsoka hinna med Walmart innan frissan. Far se hur det gar. Och kanske gar ut och kakar lunch med grannen och en annan svensk tjej pa on. Just det har inte berattat om henne. Traffa henne pa auktionen. Hon ar 10 ar aldre an mig, gift med en CG guy. Mannen har lart sig svenska och det later sa kul nar han pratar. Sa nan man kan prata svenska med. Ska bjuda in fyra olika par pa Thanksgiving dinner i slutet pa november, och dem ar ett av paren, grannen ett, Brown ett och clenendenen det fjarde. Hoppas alla kan komma.

Na, nu maste jag logga ut.

Inga kommentarer: