måndag 27 oktober 2008

Helgen

I lordags sa var det ju frissan som gallde. Klippte topparna och fixa till harfargen. At lunch/middag med grannen pa Chowder House. Svensken kunde inte komma, hon var tvungen att ta barnen till tre olika barnkalas.

Sondag sa bakade jag oatmeal cookies och fixade pumpan. Riktigt nojd blev jag med pumpan, tog sin tid dock.










Pa kvallen sa var jag pa ett Pamepered chef party igen. Denna gang sa kopte ja dessa saker, (Jacob betalade, min fodelsedags present).








1.Bamboo skedar. 2. Medium Square Bowls. 3. Small square plates. 4. Medium square plates.
Kopte tva av varje av tallrikarna. Jag ska ha ett pampered chef party i Januari och ska da kopa mer tallrikar sa jag har ett set med 6 av varje, kanske 8. Nr. 4 kostar 22 dollar for tva tallrikar, sa det ar ju inte det billigaste, sa man far kopa i omgangar.

Och sa en bild pa lillkillen efter hans eftermiddags vila idag, (Mandag). Fin frilla....

1 kommentar:

Steel City Anna sa...

Vilken fantastiskt fin pumpa! Jag ar jatteimponerad!