söndag 29 december 2013

Julvecka

Varit ledig nästan hela veckan utom halva fredagen. Har varit super skönt. Började veckan med att bara bara hemma. På tisdagen så var jag hos sjukgymnasten för att börja jobba på högra knäet. Sen var jag ute och shoppade resten av dagen. På kvällen kyrkan med Hannah och Gabe's familjer som var här och besökte dem. På onsdagen så var jag och firade jul hemma hos familjen Ball. Vi hade det trevligt. På torsdagen så var det dags för the annual swedish dinner hos Cia. Super god mat och trevligt folk som vanligt :) På fredagen blev det stallet och säga adjö till hästen. Hyr ut honom till en familj som bor ca 40min iväg. Dem ska hyra han hela januari och går det bra så köper de honom. Det bästa är att jag får komma och rida han när jag vill så det är ju kanon. På kvällen kom Mike och vi tittade på film. Lördagen gjorde jag nog ingenting i stort sett. Idag har jag pluggat hela dagen, har kramp i handen från allt skrivandes. Gjorde tre slutprov. Nu har jag bara 11 klasser kvar till min bachelor, börjar fyra av dem om två veckor. Hoppas jag kan göra klart dem alla nästa år. Veckan som kommer blir det jobba imorgon full dag, halv dag på tisdag, ledig onsdag, full dag torsdag och ledig fredag. Inte helt fel :) 

Älskar denna choklad. 

Julmiddagen på Swedish Dinner party. 

Julbelysning på ett hus vid Cia, knasigt värre. Men fint!!

Här så är det dags för Rev att åka :(

Min julklapp till mig själv :)

Köpte även denna klänning. 

Katten tycker om hundarnas kudde. 
Pixie drog en hel sopp påse in under sängen så allt detta fick jag fiska efter under sängen. Skit hund. Hon försöker äta allt. 
Massa varm korvar till middag idag. 




Inga kommentarer: