onsdag 11 december 2013

Broncos


I helgen så var det Holiday party på jobbet. Det var helt ok. Vann en Apple tv :)

I söndags gick jag och Mike och såg när Broncos vann över Titans. Vilken upplevelse, skit kul. Och vi hade jätte bra platser också. Tredje raden från planen. Vill verkligen gå igen. 

Mitt högra knä har jag fått inflammation i så måste ta medicin i tio dagar och ta det lugnt :(  Och doktorn sa att jag måste sluta med att springa som motion för att det är för mycket impact på knäet. Alltid är det nåt. 


Från Holiday party. 

Apple tv. 

Här kan man se downtown Denver från Sports authority mile high stadium, där Broncos spelar. 



Våra platser. 

Jag och Mike. 

Is therapi på knäet på jobbet. 



Memphis åkte till stranden med hans farmor över thanksgiving helgen. 



Inga kommentarer: