söndag 17 november 2013

IV


Helgen började inte så bra. Började faktiskt redan på torsdagen. Medryttaren till Rev sa att hon måste sluta. Suck och stön. Så nu måste jag leta ny igen eller kanske sälja han. Rev mår mycket bättre i fram hovarna nu och är inte halt längre. Så det är ju bra. Jag och Mike sa hejdå till varandra också. Så inte alls en bra dag. Fredagen började med att jag inte kände mig på topp gick till jobbet, skulle även ha ett physical test klockan 1100. Så för att må bättre så får jag ett IV en toradol shot. Hjälper inte så jag får zofran också och efter det så känner jag mig trött så dem sänder mig hem. Fick två påsar med IV och det hjälpte inte jäkla migrän. Så nu ska jag göra mitt physical test imorgon istället. Jag gick hem i alla fall och sov till klockan 1700. Gick upp i några timmar och gick tillbaka och sov. 

Lördagen vaknade jag och mådde mycket bättre. Åkte till stallet och sen kom jag hem och tittade på film nästan hela dagen. På kvällen åkte jag till Cia på tjejkväll. Super trevligt och jätte god mat. Var alldeles för länge sen sist vi sågs. 

Söndag, jag åkte till stallet på morgonen och har städat lite i garaget. Nu sitter jag i soffan och latar mig. Blir att titta på Broncos matchen ikväll. Sen är det ny vecka igen. Vart går tiden... 






1 kommentar:

Cia Höglund Peer sa...

Alldeles för länge sen, vi köra en Moonlight snart :D Kram och tack för du kom!!!