onsdag 2 oktober 2013

Fallskärmshoppning.

Så i söndags så hoppade jag fallskärm med två kompisar. Gud vilken upplevelse helt underbar känsla. Så himla rädd för höjder och att flyga, men detta var en helt annan känsla. Inte ett dugg rädd efter man tagit steget ut ur planet. Jag var rädd på vägen upp när vi satt i planet för det var guppigt men så fort vi var ute så var det skit ballt. Jag har en video på min Facebook och massa bilder. Sök på mitt namn Isabell Lindva. 

Annars i veckan så har jag pluggat, rensat i trädgården och idag så spelades det bowling i en liga. Vi vann. Fick 5 strikes i ett spel. Vi spelar varje onsdag. Har börjat en ny klass nu introduction to biology. Usch. Sista klassen på denna termin. Så det går undan. 

Imorgon ska jag träffa Mike igen. Dagarna flyter på. Nästa vecka åker jag till Georgia :) Äntligen så ska jag få spendera över en vecka med Memphis saknar honom så mycket. 





Kortet är från i fredags när vi gick ut. 





Inga kommentarer: