måndag 2 september 2013

Helgen

Haft lång helg och det har varit himla skönt. Men har varit väldigt mycket att göra. I torsdags såg jag The Great Gatsby. På fredagen så åkte jag och Hannah och sköt pistol. Skit kul. Sköt 9mm. Gick väldigt bra även fast jag inte skjutit på bra länge. På fredags kvällen så går jag ut med några kompisar. Träffar på några NHL spelare på krogen. Blir bjuden på efterfest men dum som jag är tackar jag nej. Fråga mig inte varför. En av killarna är svensk och pratade svenska. Han är från Tyresö. Jag kommer inte ihåg hans namn. Och jag hade ingenting druckit heller men jag och namn går inte ihop. Han tog mitt nr får se om han hör av sig nån gång. 
På lördagen så pluggade jag och sen på kvällen så var det fest hos en av mina arbets kamrater. På söndagen så pluggade jag och sen födelsedags middag på Bonefish restaurangen. Sen gick vi till en bar efter det. Idag har jag sytt mitt namn på uniformen och åkte till affären. Måste plugga lite också. Imorgon är det dags att jobba igen usch. 










1 kommentar:

ItsmeQ sa...

Men åååh! Hittade precis din blogg! Jag bor också i Denver, gift med en gammal air forcare här från Air Forcen i Colo Springs! Du va där med va?? Coolt!!!

Vars i Denver bor du? Min man frågade precis vilken base du är stationed at?

Kraaaam!

/ Its me Q i USA