lördag 14 september 2013

Going on a date but thinking of somebody else :(

Så igår gick jag och Justin till Dry Dock brewery och mötte upp några arbets kamrater till mig. Vi stannade i nån timme och sedan åkte hem till mig och tittade på "Olympus has fallen". Filmen var väl sådär. Jag skjutsade Justin tillbaka till sitt hotell på basen efter filmen. Han åkte tillbaka till Arizona idag. Detta är andra personen jag har gått ut med sens Shawn och jag verkar inte kunna släppa in någon annan. Allt jag tänker på när jag är ute med nån annan är han :( Även efter allt som har hänt mellan oss. Usch inget kul när man faller för någon och det inte funkar. Justin verkligen försökte också stackarn. 

Det har regnat som sjutton här. Översvämningar överallt. Människor har dött också. 

I onsdags var det tio år sens Stefan dog. Går inte en dag utan jag tänker och saknar honom. Min älskade storebror. Gör att jag saknar min lillebror mer också, man vet aldrig när man aldrig ses mer, älskar dig Lasse och saknar dig. 

Nu måste jag plugga. 




1 kommentar:

Linnéa i Colorado sa...

Men vad hemskt isabell, vad hände med din bror? Ni ser ut att vara väldigt lika. Kram