lördag 7 september 2013

Breakfast cravings!!!

Idag så åkte jag och träffade några kompisar och åt frukost på Rosie's Dinner. I was craving something delicious, French toast cream cheese strawberries and whipped topping MUMS. Och en mocha kaffe. Och en tallrik hemmagjorda pommes. Nu mår jag lite smått illa kanske inte var en bra idé trots allt haha. 

Tänkte att jag skulle påta lite ute i trädgården idag och göra den redo för hösten. Men är 95F ute så orkar inte det i värmen. Måste spela in två av mina tal också men just nu mår jag så illa. Så istället ska jag åka och shoppa lite på Victorias secret. Behöver nytt shampo och balsam. 

Igår gjorde jag inte mycket. Tittade på en film sen gick jag och la mig. Får se om jag hittar på något ikväll. Men tror jag behöver en hemma helg. Varit nåt varje helg på sistone. Skulle ha gått på en konsert ikväll med Lesley. Men vi är inte kompisar längre så den biljetten hänger på kylskåpet och kommer inte till användning. Det var dem bortkastade pengarna.


Inga kommentarer: