onsdag 28 augusti 2013

Onsdag

Bara en dag kvar på jobbet sen är vi lediga i fyra dagar super skönt. Skulle ha åkt till LA denna helg men blev ju inget med det så bokade om mina biljetter till oktober istället för att åka och hälsa på Memphis. 

Så jag var tvungen att gå till en psykolog när jag kom tillbaka från LA två veckor sen. Bröt ihop och jobbet tvingade mig att gå. Så gick på en follow up igår och hon säger "you are a really beautiful woman and females are going to be jealous of you" haha. Vi pratade om varför jag inte har många tjej kompisar. 

Idag blev jag utfrågad på en date av en av mina patienter på jobbet. Awkward!!! Han sa "let me take you out on a date". Jag började prata om annat haha. 

Var ute och red idag. Så himla avkopplande att rida, och känner mig så himla mycket bättre efter också. Har så mycket i livet att vara glad över. Jag har en häst (som jag alltid drömt om att ha), en bil, ett hus, en underbar son, två hundar, en katt, ett välbetalt jobb, utbildning (och jobbar på att göra den bättre), jag är nästan 31 och folk säger varje dag att jag ser ut som jag är 23års åldern. Så har egentligen inte mycket att klaga på. En Karl skulle ju vara nåt men jag verkar ju ha svårt att hitta nån, men jag har det ju ganska så bra utan en. Im a prize for anybody men måste hitta den rätta :) 




Inga kommentarer: