lördag 24 augusti 2013

Jobbigt

Har inte skrivit på länge har haft det lite jobbigt sen jag kom tillbaka från LA den 14 augusti. Shawn hade bestämt sig för att vi inte skulle ses något mera efter denna resa. Det är fan alltid nåt när man hittar någon man gillar. 

Var på en singles retreat förra helgen det var kul medans det varade. På måndagen så förlorar jag en av mina bra tjej kompisar Lesley, hon trodde att jag hade hooked up med hennes kille som hon gillar under helgen. Skratt retande, som sagt så är det alltid något. Hon har senare under veckan bett om ursäkt för alla elaka saker hon sa till mig men att hon behöver space från mig ett litet tag. Jaha, ta det då. 

Memphis går det jätte bra för i skolan. Han gör bra ifrån sig på proven och är en Accelerated reader. Saknar honom som sjutton men han gör så bra ifrån sig i Folkston så det känns bra. 

Annars så tar jag en dag i taget. 

China theatre in LA


Hollywood och china theatre 

På singles retreat med Lesley. 
Sitter på en av the Bulls downtown Denver. 
Börjar få lite muskler nu efter allt tränande. 
Memphis prov. 
Memphis på femte plats i klassen på att läsa. Min duktiga kille. Så stolt över honom. Han är så smart. 







Inga kommentarer: