tisdag 30 juli 2013

Uppdatering


Så får väl börja med två veckor sen. Shawn kom hit på en lördag, samma kväll så kom min kompis Lesley över och vi umgicks och hade trevligt. På söndagen lagade Shawn mat middag till, kyckling, potatis och wokade grönsaker det var gott. Vi gjorde inte mycket den dagen. På måndagen gick vi till gymmet, haha. Sen gick vi och såg The Heat super rolig film. På tisdagen blev det Denver ZOO där knatade vi runt i över fem timmar, sen på middag och sen fick vi till shopping centret var tvungen att köpa en present till min kompis som fyllde år och lego affären och köpa födelsedags present till Memphis. På onsdagen åkte vi till en vatten park super kul. Torsdag åkte vi till shopping centret igen köpte lite kläder på Express och sen på middag på cheesecake factory med mina arbets kamrater. Efter det åkte jag och Shawn till beta nightclub en av hand favorit DJ's spelade och det var faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle va. Wolfang Gartner var DJ'n. På fredagen så var vi ganska så trötta så det enda vi gjorde var att vi åkte och hyrde tält och köpte mat och sånt vi behövde för campingen över helgen. Lördag morgon gick vi upp med tuppen körde till basen packade in oss i min kompis bil och sen körde vi upp till Vail och gjorde en fyra timmars tubing på Colorado River. Det var mysigt. Sen åkte vi till våran camping och satte upp tält och grillade och spelade kubb. Tjej laget vann 3-1. På söndagen gick vi på hike. Vi gick 1,6km uppför och på slutet kom man till en jätte fin sjö med vattenfall och sen ner igen. Sen åkte vi hem. Shawn åkte hem på söndags kvällen. Kändes tomt efter han åkt. 

Sen på måndagen blev jag sjuk, halsont snuvig och hosta. Drogs med det hela veckan. I helgen så pluggade jag och gjorde inte mycket mer. Är klar med tre stycken tal nu som ska spelas in bara och skickad in, sen har jag bara två tal kvar att skriva och spela in, sen nästa klass. På söndagen var jag hos en arbets kamrat med andra arbets kamrater och grillade. Det var en arbets kamrats farväl party. 

Idag var jag tillbaka i sadeln igen efter två veckor uppehåll. Super härligt. Tog ut han på en långritt så himla skönt att bara låta han galoppera iväg. Man tappar liksom alla bekymmer och stress man hade innan. 

Nu bild bomb :)















Mim kompis bebis som är 4veckor. Super söt!

Tårtan vi hade på grillningen på söndagen för arbets kamraten. 

Det var allt för nu. Många bilder blev det. 

Inga kommentarer: