måndag 6 maj 2013

Avslutade dagen med migrän

Så idag avslutade jag dagen med att chefen skjutsade hem mig och en av mina arbets kamrater körde min bil hem. Fick migrän och kunde knappt se nåt alls. Blev alldeles vitt framför ögonen så de fick ta hem mig. Känns lite bättre nu. Kände på mig imorse att det började krypa på en så jag tog medicin men det hjälpte tydligen inte. Tog en starkare tablett precis innan jag lämnade jobbet och känner mig lite bättre nu, inte hundra men lite bättre, ser inte vitt längre i alla fall.

Jag vill åka på nån resa. Men är ingen som vill resa med mig. Dem som skulle åka till costa Rica med mig kan inte åka längre tyvärr så blir ingen costa Rica för mig, så jäkla besviken. Vill ju åka nånstans. Försöker få en annan kompis att åka till vegas men hon "vågar" inte åka. Så jäkla muppigt. Vill ju resa.

Inga kommentarer: