söndag 28 april 2013

Trädgårdsarbete

Så denna helg har jag arbetat i trädgården. Vet inte vad jag tänkte med när jag köpte ett hus med en sån stor tomt. Men denna helg så har jag kommit på att jag är inte en trädgårds människa som jag faktiskt trott förut att jag tyckt att jag varit. Skit jobbigt är det ju. Orkade bara göra framsidan baksidan får göras i veckan. Den ser förjävlig ut haha. Annars har det inte gjort mycket annat i helgen har inte funnits tid till annat förutom fotbollen. Flyttade in en tjej i lördags också. Får se hur det går men hittills har det gått bra.

Har varit super väder i helgen så fick liten solbränna också :)

(Femte kortet är på baksidan, massa ogräs som måste plockas och träd som måste klippas, gräset måste klippas listan är lång blir helt slut bara jag tänker på den. Det är sånt man behöver en Karl till)











Inga kommentarer: