lördag 30 mars 2013

Fotboll

Idag så hade Memphis sin första fotbolls match det gick bra och han sprang på. Snabb är han inte men han kommer bli bättre.

Vi var också på ägg hunt på morgonen massa ägg var det och man kunde vinna priser om man fick ett nr i sitt ägg istället för godis. Men sån tur hade inte vi.

Igår gick jag ut och bowlade med arbets kamrater. Trevligt hade vi och jag träffade en ny tjej kompis. Vi verkar ha mer gemensamt än någon annan tjej jag träffat från jobbet.

Imorgon åker Robbin och Ayden hem. De har varit här sen i måndags och Memphis har haft det super kul med dem. Och jag har varit bortskämd med tvättning, städning och matlagning.

På måndag så börjar jag jobba med en ny doktor jobbigt värre. Blir även i en annan byggnad längre hemifrån. Usch och blä.

Jag har en intervju med OSI (officer special investigation) den 17 april. Det är typ samma som FBI men i militären. Det är en jobb intervju. Så får hoppas det går bra.

För två veckor sen köpte jag nya byxor. Storlek 27 (4). Helt otroligt förra sommaren innan jag började träna var jag drygt 30-31 (8-10). Träning ger resultat.



















Inga kommentarer: