måndag 18 februari 2013

I like the Botox

Rynkan är borta :)


I helgen vad har jag gjort..... I fredags gick jag och la mig tidigt efter en hel dag på jobbet och vi fick sluta klockan 1500 och jag var fortfarande kvar på jobbet klockan 1630. Så himla mycket att göra. Fick props från doktorn jag jobbar för. Det har varit lite fel som hänt på jobbet och på mötet i fredags så sa han felen har hänt medans Phillips har varit borta, han menade att det skulle inte hänt om jag var där. Kul att höra från en av sina bosser att man är uppskattad. En annan högre läkare försöker få över mig att jobba för honom får se hur det går om han får ja från högre makter på jobbet. Alltid kul att veta att man gör ett bra jobb, men med det får man även mera ansvar :(

Lördag, sov in ganska så länge, sen städades det lite granna och resten av dagen så spelade jag black ops.

Söndag upp tidigt och spelade hela dagen black ops igen, jag har nått prestige nivå nu nörd som jag är, haha.

Måndag, vi var ju lediga idag så idag har det städats rejält. Var ute och plockade massa hund bajs i trädgården, alldeles för stor för mig själv att sköta, behöver en man som kan hjälpa till :P Tvättades massa tvätt, handdukar, lakan m.m dammsugaren ut, disken fixad. Och spelandes förstås. Helt beroende. Spelar med arbetskamrater online så lite roligare när man har kompisar som man spelar med. Var också ute och åt middag med McKenty (Zach) och Bowser (Denni). Zach flyttar till en nu bas på onsdag, usch alla bara lämnar mig Inge kul alls.

Nu är det midnatt och jag borde sova, kommer bli en jobbig dag imorgon för känner mig inte alls trött just nu. Kanske borde läsa en tråkig bok.

Inga kommentarer: