torsdag 14 februari 2013

Botox

Jaha, då fick man lite Botox mellan ögonbrynen idag. Det var en freebie från min operation förra veckan. Och det skulle annars ha kostat 240 dollar, så man vill ju gärna inte säga nej. Sätter upp före och efter bilder senare. Tar några dagar nämligen innan det funkar. Fick även latisse som ska göra ögonfransar längre, tjockare och mörkare. Se om det funkar. Men det tar drygt 2 månader innan man ser bra resultat från det.

Imorgon måste jag tillbaka till jobbet, usch. Men jobbar bara en dag sen är det ju helg och vi är lediga på måndag också :)

På lördag ska jag och några kompisar till fort Collins till ett brewery det ska bli kul. Idag ska jag hem till Kandis på valentines middag. Hennes make är i Afghanistan och jag har ju ingen man att fira med så vi ska fira tillsammans :)

Ska ut till stallet snart, hovslagaren kommer ut och ska fixa Ralphies hov. Hoppas det inte är allt för krångligt. Och vädret här blev helt plötsligt apa, en storm kommer in tror jag. Och bilden visar ju inte alls snön som kommer ner såklart.







Inga kommentarer: