söndag 13 januari 2013

I'm good I'm good I'm good!

Jag måste intala mig själv varje dag att jag är ok. Och jag är nog det, men vissa dagar är jobbigare än andra. Jag börjar bli ganska så content att vara singel. Och känns bra att jag jobbar på mig själv, behöver inte en man för att göra mig lycklig eller rättare sagt borde inte behöva en.

Igår var jag ute med jobbar kompisar. Först till ett brewery efter det bowling och åt middag. Jag kan ju inte bowla så satt och tittade på. Efter det så åkte vi och köpte McFlurry's på McDonalds, mitt i natten och det var 1F ute. Men det var väldigt gott :)

Idag så har jag varit på en dejt. Sista på ett tag, tar en break. Orkar inte se flera nu. Ska jobba på mig själv och Memphis, har alldeles för mycket going on.





1 kommentar:

Cia Höglund Peer sa...

GOOD FOR YOU!!!!!!!!!!!!!! Kör på vännen, det är som dom säger...Det är först när man är nöjd med livet som det är som dom goda sakerna kommer och knackar på dörren!!!!!!!:)