måndag 21 januari 2013

1230am

Klockan är halv ett på natten och vad fasiken gör jag uppe så sent.... Pluggar. Försöker att få in så mycket som möjligt om provet jag har på tisdag morgon. Är inte det minsta intresserad och vill egentligen inte få godkänt på provet, för det innebär att jag får mera saker att göra på jobbet. Men hatar att bli underkänd på prov, dilemma.

Ledig imorgon så vet inte riktigt vad vi ska göra än. Måste egentligen plugga, har ju matte och lag klasserna att plugga på också. Vill så gärna åka och rida men doktorn säger nej :(

Är det verkligen 21 januari imorgon, tiden går så himla fort ju.

Mitt hår ser grå daskigt ut nu. Det blev bara gråare och gråare igår. Ville ju att det skulle vara ljus brunt men ser inte alls så bra ut längre. Får se om jag går tillbaka eller låter det vara i tre månader. Har en ny tid i början på april. Går ju var tredje månad. Måste ju ha håret uppsatt varje dag på jobbet så syns ju inte så väldans mycket då. Får se vad jag gör. Att färga hemma går aldrig bra så vill inte göra det. Nu måste jag fortsätta att plugga lite.

Korten är i ordning, första med solglasögonen är direkt efter färgningen, sen hemma, sen lite senare på kvällen och de två sista nu på kvällen. Helt skumt ju.









Inga kommentarer: