söndag 16 december 2012

Tidig julklapp till mig själv och Memphis.

Köpte ny högtalare till tvn idag, de inbyggda ar sa dåliga. Köpte även en Xbox 360. Bade Memphis och jag tycker det ar kul att spela.

Vad har jag annars gjort I helgen? Svenskt julbord I fredags med alla svenska kvinnorna I Denver, super trevligt. Lördags sa gick jag och Memphis till en julgrans garden och hade professionella kort tagna av en fotograf. Hoppas de korten blev bra. Sen pa kvällen var det julfest pa jobbet. Man skulle ha ugly Christmas sweater jag hade strumpor istället. Sen idag, sa har det tvattats, affären och installerat nya leksakerna. Imorgon ar det måndag igen. En vecka att jobba sen ledig en vecka. Skönt. Har haft rött pa mig hela helgen :)

Memphis var hos tandläkaren I onsdags och lagade två hal. Stackarn skrek som en stycken gris.





Inga kommentarer: