måndag 3 december 2012

Operation

I onsdags sa opererade jag högra axeln. Själva operation gick bra, jag var under totalt med en tub I halsen sa en maskin andades at mig. Efter operationen sa kunde jag inte känna någonting alls for de hade bedovat hela armen och axeln, sa den var som förlamad. Började känna den igen runt tolv tiden pa natten. Och sen började det göra mera och mera ont. Idag och igar har det gjort sa jäkla ont. Har inte manga varktabletter kvar heller. Ska se doktorn pa onsdag. Börjar även min physical therapy pa onsdag. Sover gor jag inge bra heller, vaknar var 3-4de timma och måste ta varktablett. Hoppas verkligen att axeln blir battre efter recovery tiden for har jag gjort detta for ingenting sa blir jag jäkligt irreterad.

Idag sa åkte jag och Memphis farmor som ar har och hjälper till pa ansiktsbehandling. Gud vad skont det var. Onskar man kunde ha rad med det en gang I månaden. Vilket lyx det skulle vara. Hon åker hem pa onsdag, vet inte hur jag ska ta mig till nar hon åker, Usch. Borjar jobba nasta torsdag. Jobbar en vecka sen jul ledig en vecka sen kommer Memphis riktiga farmor och styv farfar I en vecka. Sen ar det redan 2013, vart gar tiden....





Inga kommentarer: