lördag 3 november 2012

Ute pa langritt


Det ar Denver som man ser i bakgrunden, med de hoga byggnaderna. Lite suddig bild.



Idag sa lastade vi upp hastarna och akte till Mount Falcon och red upp berget. Var valdigt skont att komma ut. Toga ungefar 3 timmar upp och ner. Ralphie snubblade pa en sten och han foll pa hans sida och han landade pa mitt kna, jag hoppade av och Ralphie tumblade ner fran berget. Han reste sig upp och forsokte hitta ett stalle att komma tillbaka upp till mig och nar han gjorde det sa kom han tillbaks. Som tur ar sa klarade bade sig hasten och jag bra. Han fick lite sma sar som blodde lite men inget farligt. Mitt kna ar lite omt men det ar allt. Man ar ingen ryttare om man inte faller av lite da och da.

Igar var vi och bowlade. Spelade skit daligt. Imorgon sa blir det en going away BBQ for en kille pa jobbet som ska till Afghanistan i 6 manader. Sen pa mandag sa ar det tillbaka till jobbet. Usch, efter en veckas semester ar jag inte alls redo att komma tillbaka an.

Inga kommentarer: