torsdag 1 november 2012

Natt fika

Sa jag hittade lussebullar, julmust, och min favorit delicato bollar på IKEA :)

Har städat denna vecka köpt möbler till mitt gästrum, så nu kan gäster komma :) Imorgon blir det bowling och stallet för att visa nya medryttaren allt. Memphis var hos tandläkaren igen idag. Han har tre hål som måste fyllas in.

På lördag så ska jag ta Ralphie up to the mountains på en 3 timmars ridtur. Ska bli så härligt. Nästa år sä ska jag starta i endurance säsongen med Ralphie och va med i några hopptävlingar. Längtar hoppas min axel ar bra nog och att jag kan göra alla tävlingar.

Nov 16 så åker jag och en kompis till Vail för en skid weekend. Ska bli så kul. Ska bo hos en kompis som bor i Vail.

Köpte en foundation borste idag 30dollar for en borste, yikes! Foundationen jag köpte kostade lika mycket. Köpte Clinques acne control set också. Hoppas det hjälper har fått så mycket acne på sistone och man är fan 30 ju.







Inga kommentarer: