tisdag 10 juli 2012

Tisdag och önskar det var fredag.

Jag är så less på mitt jobb. Idag fick jag reda på att dem vill att jag ska gå på träning och bli IBT (då får man ge vaccinationer). Träningen är på jobbet så behöver inte åka nånstans. Man ska få 90 dagar att plugga på detta och praktisera i 2 veckor på den avdelningen. Dem vill att jag ska göra detta på max 30 dagar, tack så jävla mycket. Kan inte säga nej heller.

Ny termin på universitet har börjat också, lämnade in tre arbeten igår till en data klass (computer applications), två av dem fick jag max betyg på, det sista är inte betygsatt än. Har ungefär 1,5 ar kvar sen har jag en bachelor (4 årig universitet utbildning) i criminal justice (krimonology). Har även en associates degree in applied science, (det är en 2 årig utbildning på universitet). Ska bli skönt när all skol saker är över.

Min axel har börjat göra ont igen så jag använder ström på axel för att stimulera den, det ar det som ni ser på bilden.

Har ridit barbacka i tva veckor nu och det har varit jätte bra för både ben och mag musklerna. Ralphie fick ett sadelsår på manken för tva veckor sen, så måste rida barbacka tills det läcker. Det finns en annan svensk tjej i stallet som har en hast ocksa, världen är allt liten. Vi ska planera en utritt med nagra andra svenskor här från Denver, det ska bli kul.

Nu ar det dags att sova.


Inga kommentarer: