onsdag 25 juli 2012

Träna

Jag tror jag börjar bli smått work out bereonde. Tränar tis-fre pa lunchen styrketranar då, sen tis och tors sa springer jag efter jobbet. Sen varje dag sa rider jag också, och det ar barbacka som gäller dar den senaste månaden. Igår sprang jag 3.36miles (ca 5km) pa 40 min. Jobbade armar pa lunchen och red pa efter jag sprungit, var helt slut pa kvällen.

Jag ar sa nöjd med Ralphie aldrig trodde jag att jag skulle skaffa en arab men det ar bästa hasten jag kunde haft. Manga pa stallet säger hur fin han ar. Och de senaste dagarna har jag fatt hora hur duktig jag ar pa att rida barbacka. Senast igår sa red en kvinna upp brevid mig och sa att han ar sa fin. Har du tänkt tävla honom. Blir sa glad nar man hör sånt. Det ar mycket tack till Irene som lärt mig mycket av min ridning, tack Irre!

Nu ska har jobbas. Måste lara in en ny människa idag tydligen far se hur det går. Sen träna pa lunchen, sen bowling efter lunchen med jobbet sen stallet. Inte allt for jobbig dag inte.

Inga kommentarer: