lördag 21 april 2012

Stressig vecka

Det har varit en hel del denna vecka. I mandags sa kom ju Cia over. I tisdags sa traffade jag en bank gubbe pa kvallen och skrev pa alla papprerna till huslanet. Pa onsdagen sa had jag en doktors tid efter jobbet. Traffade min hjart doktor. Han hade mina test resultat. Jag fick ju ha en hjart maskin pa mig i 24h for att se hur manga extra slag jag har. Sa de kom framtill att jag har 10% extra slag pa 24h, sa omkring 7 extra hjartslag i minuten. Doktorn sa att just nu sa behover jag ingen medicin for detta for jag har inga allvarliga symptom, men borjar jag kanna av detta allt for mycket sa maste jag borja med medicin. Alltid ar det nat. Pa torsdagen sa hade vi house inspection. Den gick jatte bra, det storsta felet ar att huset behover en ny water heater och detta ska jag och saljaren dela pa. Sa om drygt 10 dagar sa flyttar vi in. Fredag skulle vi ha cleaning inspection har pa hyreshuset men de dok aldrig upp, sa jag akte ivag till stallet och red. Agaren till stallet har en 6 arig valack som behover ett hem, han ar arab. Jatte fin. Vet inte om jag ska ta mig an honom, kanske blir mycket jobb for han ar ju ganska sa ny. Han har precis blivit inriden. Agaren som har haft honom innan har bara latit honom sta i hage hela sitt liv. Jatte trevlig hast annars. Idag ska det bli stallet igen och senare pa kvallen circus.



Bild tagen uppifran sovrums hallen

Masterbath, bara for det bara finns plats for en sink sa far jacob detta badrum.

masterbath

Masterbedroom och dorren till master bath

Memphis rum

Tvattstuga next to guestroom och familyroom pa nedervaningen. Har aven en dusch till vanster fore tvattmaskinen och torktumlaren.

Bild tagen fran family room, man kan se koket och matplatsen ocksa.

Badrummet next to memphis room. Kommer vara mitt och memphis badrum med en whirlpool tub.

bild tagen fran livingroom igen, Ytterdorren till hoger. Kan se lite av koket.

Bild tagen fran livingroom, rummet man kan se ar master bedroom och till vanster ar memphis sovrum.

6ariga valacken, den bruna.




I min gasmask fran traningen denna vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint hus...hästarna fina...har alltid velat ha en egen...sötis så söt...