torsdag 24 juni 2010

I Tisdags var jag och Memphis och sag Shrek 4 pa bio. Han var en riktigt duktig kille. Vi tog med oss popcorn och dricka hemifran, kostar en hel formogenhet att kopa dar.

I mandags sa gjorde vi fejk tatueringar. Det tyckte Memphis var skojigt. Han ville att mamma skulle ha en ocksa. Men attans sa hart de sitter jag har skrubbat och skrubbat for att fa bort dem. Men Memphis har sina kvar an, han later mig inte skrubba for lange, han sager att det gor ont.

Hela veckan sa ar det bible school for barn i kyrkan. Memphis tycker det ar jatte kul. De gor craft och sant, typ som camp. Ar fran 7-9 pa kvallen. Han sager varje kvall nar vi kommer hem, "Go to church and play with tutt tutt" and "play with house"
and "play with bubbles". Han ar sa sot!

Imorgon ska jag till recruitern ga igenom lite papper, pa lordag sa jobbar jag kvall.








4 kommentarer:

Anonym sa...

jaja...låt honom ha dom då..han tuff. Många kramar mormor

Anonym sa...

ja snygg klänning.vill ha kram

Madde sa...

Hejsan :) Va längesen jag hörde nåt fr dig eller va här inne och tittade. Allt bra med er?! Va du ser vältränad ut! Hot mama ;) Hur går det med utbildningen? Hoppas allt är bra. Kram

Crazy mamma sa...

"Do the roar, do the roar... I love you daddy" Hahahahaha