onsdag 7 januari 2009

Snart ar det dags!

Ser verkligen inte framemot att borja leta jobb igen. Skriva jobb ansokningar ga pa interjuver m.m. Usch, vad jag avskyr sant. Och finns ju inte mycket jobb just nu. Vad ska det bli av lilla mig...

Sa nu har jag bara en stor uppsats kvar pa terminen. Fick 93 procent, A, pa den sista jag lamnade in. Hoppas jag inte behover gora nagra fler uppsatser, da vet jag inte vad jag ska ta mig till. Hatar verkligen uppsatser.

Pa fredag ar det sista dagen jag tar hand om det minsta barnet, han ska borja pa dagiset pa basen dar hans bror gar. Sa da har jag bara Lindsey och Memphis. Ganska skont, men mindre pengar. Men det ar ju bara nagra veckor kvar anda.

Barnen ligger nu och sover, lugnt och skont. Jag ska passa pa och skriva lite pa uppsatsen. Sa jag blir klar med den nagon gang. Maste bli klar med den denna vecka.

Inga kommentarer: