tisdag 20 januari 2009

Helgen som varit

Hande inte mycket. Vi var och sag "four christmases", jag och jacob, den var rolig. Vi lamnade Memphis med Lindsey. Forsta timmen gick tydligen bra, men sen borjade han grata. Nar vi kom sa var han arg pa mig och ville inte komma till mig, det tog ett litet tag innan han varmde upp igen. Vi stannade hos Brown's och at halibut quesdillas och spelade yatzy. Jag och Rachel spelade yatzy, grabbarna tittade pa film. Barnen lekte.

Igar var det holiday har i USA, men tandlakaren var oppen anda, sa jag hade en tid dar. Hade inte hal i tanden vilken tur. Dem var friska sa han.

Har inte gjort nagot annat roligt i helgen, varit valdigt bored. Men finns inte mycket att hitta pa har pa on. Nu ar det inte alls langtid kvar. Nasta helg bar det nog av. Imorgon ska det bokas biljetter. Idag kommer kvinnan och hamtar upp tjej valpen. Vi har fortfarande tre hanar kvar, en person skulle komma igar och titta pa en, men kom aldrig, typiskt.

Inga kommentarer: