torsdag 22 januari 2009

En valp kvar!

Nu har vi bara en valp kvar. Valpen jag haller har nedan. Den andra som ligger i mitt kna, kom dottern till mamman som kopte honan och kopte igarkvall.


Jag kanske ska bli en consultant for pampered chef saker, men ar inte saker an. Kvinnan som holl i mitt party forra helgen ska komma och prata mer om det imorgon med mig. Kan vara en kul grej och lite extra inkomst. Och sa far man ju rabatt pa sakerna fran dem. Och deras prylar ar ju sa bra. Tydligen for att vara aktiv consultant sa maste man salja for minst 200 dollar varannan manad. Och det kan ju inte vara sa svart. Det kan man ju nastan kopa grejer for sjalv. Pa min show sa kopte mina gaster saker for lite over 400 dollar och det var bara pa en show. Man kan tjana 20-27% pa showerna. Commission. Vi far se hur det blir, hon kommer over imorgon och pratar med mig om detta, sa far se om jag gor det eller inte. Men kan vara en bra ide, liten extra inkomst utover ens riktiga jobb och sa kommer man ut och traffar nya manniskor och det behover jag ju gora nar vi flyttar. Men jag vill inte skriva pa nagot som "laser" mig eller att man blir skyldig pengar om man inte tjanar tillrackligt m.m. Maste verkligen fa svar pa en del fragor. Man koper ett start paket for 155 dollar, (som jag forstar det som) och det tar man med sig till dem som har partyt som man ska demostrera for.



Inga kommentarer: