måndag 8 december 2008

Varfor gar helgerna alltid sa fort? Kanns som jag inte astakom mycket i helgen. Hade mitt lilla party i lordags, det var kul, men annars har jag inte gjort mycket alls.

Nu har jag endast tva julklappar kvar att kopa. Nya Batman filmen i blu ray till Jacob och en julklapp till syster yster Anna. Sa himla svart, vad onskar du dig???? Sen ska allt skickas ivag pa posten, forhoppningsvis kommer det innan julen... Men vet ju aldrig nar man skickar nagot fran kodiak hur langtid det tar.

Valparna har fortfarande inte oppnat sina ogon. De bara sover och sover. Det ar val lika bra det, snart sa far jag val fullt upp nar de borjar ga omkring och kissa och bajsa overallt.. USCH!!!!

Nu har jag bara 4 klasser kvar pa forsta terminen i skolan och de maste vara klara innan jul. Det ska jag nog fixa.... Man far ju vara lite optimistisk.

Idag har vi sno blandat regn, kul, inte. A, inatt blir det val minus grader sa det blir isbana ute.

Runt 54 dagar kvar nu.

2 kommentarer:

Crazy mamma sa...

training pads eller vanligt tidningspapper brukade vi använda när vi avlade hundar :) När dom är små och några veckor gamla är dom faktiskt mer rumsrena än när dom blir några månader och blivit mer aktiva.

Anonym sa...

Hej! Kul att du gillade trädet. Vi är väldigt nöjda med den i år. Klart man ska ha glitter! Ut och köp det på en gång! :-D