måndag 15 december 2008

Utmaning fr Madde


8 Favoritprogram:
1. Grace Anatomy
2. Desperate Housewives
3. One Three Hill
4. 90210
5. The Hills
6. Dr.90210
7. Girls Next Door
8. House Shows

8 Saker jag gjorde igår:
1. Pluggade
2. Tittade på TV
3. Jobbade
4. Byggde pepparkakshus
5. Va pa posten
6. Cleaners med overkastet, hunden sket pa det..
7. Slog in julklappar
8. Byggde med klossar

8 saker jag ser fram emot:
1. Julen
2. Flytta
3. Bli klar med forsta terminen i skolan
4. Att Memphis snart far sin forsta kusin
5. Att familjen kommer pa besok i var/sommar
6. Att vinna massvis med pengar pa LOTTO SmileyCentral.com
7. Sommaren
8. Memphis ar potty trained

8 favoritrestauranger:
1. Red Lobster
2. Diary Queen, love their ice cream
3. Mc Donalds, jag vet. Kan inte hjalpas. Det ar ju sa gott.
Har inte sa manga andra, ar inte sa krasen.

8 saker på min önskelista:
1. Ett hus, ett riktigt..
2. Ny garderob
3. Att bli klar med min utbildning
4. Att kunna bli vad jag vill
5. Obegränsat me flygbiljetter vart som helst i
världen. Skulle inte det va nat.
6. Bli av med min migran och aldrig mer ha huvudvark.
7. Att familj och vanner bor narmare
8. En ny bil, men utan avbetalningar och forsakring och behova betala bensin, det vore inte helt fel.


Inga kommentarer: