onsdag 5 november 2008

utmanad

Jag har blivit utmanad av Madde!
Här kommer mina svar:

4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Teen Center
2. Sporting Goods Store
3. Lindex
4. Gardets aldreboende

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Pretty Woman
2. Sex and the City
3. Brave One, skulle gjort samma sak i hennes sits.
4. Finns ju sa manga att valja pa, men har just nu fatt hjarnslapp...

4 ställen jag bott på:
1. Skarpnack, Stockholm.
2. Brandbergen, Stockholm.
3. Tumba, Stockholm
4. Virginia och Alaska, USA.

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Greys Anatomy
2. One Three Hill
3. Paris Hilton BFF
4. 90210

4 ställen jag vill åka till:
1. Sverige
2. India
3. Safari i Afrika
4. Overallt dar jag inte har varit, plus stallen jag varit pa. Alskar att resa. Onskar jag hade mer pengar for det.

4 favoriträtter:
1. Kott, kott a mera kott.
2. Kebab, finns ju inte i USA.
3. A chub som jag ar sa maste jag saga Donken.
4. Renskav med potatis och lingon

4 ställen där jag trivs:
1. Maste ju absolut vara i sangen.
2. Pa beachen, foredrar nog poolen kanske.
3. Hastryggen
4. Pa semester

Jag utmanar

1. Anna Jira
2. Malin och Mackenzie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kanske inte finns i alaska.. men leta efter Daphnes (greek food). Där har dom kebab som faktiskt smakar som svensk kebab. Mums :D