torsdag 30 oktober 2008

Torsdag

Igar var jag pa en child abuse class, obligatorisk traning for dagis. Efter det sa fick jag ett migran anfall. Blir galen. Inga piller funkar. Sa det blev att prata med basta vannen toan. Det blir att boka tid hos doktorn igen och prova nya piller.

Idag var jag hos lakaren och tog bort en elak hemorroidh, som gjort mig illa i nagra veckor nu. Och usch sa ont det gor just nu.

Imorgon ar det Halloween och vi har bjudit over Clenendenen och Brown pa ett barn halloween party. Det blir pizza och massa godis. Och sa kanske nat spel.

Igar lamnade Jacob in sina papper om att fa lamna Kodiak i mitten pa Februari, far se om det godkanner det. Om de gor det sa ar det inte langt kvar nu. Here we come Georgia....

Na, nu behover jag ga och sova. Ar himlans trott. Gonatt!

Inga kommentarer: